Rotorua/Taupo
12 december 2009 - Taupo, Nieuw-Zeeland
De 2e dag in Rotorua hebben we het ‘Whakarewarewa Thermal Area’ bezocht; een geothermisch gebied waar je hete modderbaden, hete waterpoelen en geisers kunt zien. Het is tevens een oud Maori dorpje waar je het leven van vroeger kunt bewonderen. Tess kon de oorlogsliedjes van de Maori niet echt bewonderen (een hoop geschreeuw en gekke bekken trekken). Daarna zijn we vertrokken naar Taupo waar we vlakbij het plaatselijke meer, Lake Taupo, staan. ’s Avonds lekker de bbq aan en gezellig met andere Nederlanders die we al eerder hadden ontmoet gegeten en gedronken. Vanmiddag staat op het programma om een half uurtje met een Jet Boat te varen op de Waikato Rivier. Dat bootje raast met een maximum van 80 km per uur het water over. We blijven hier nog een nachtje staan om morgen onze weg te vervolgen naar Whanganui, aan de westkust van het Noordereiland. Onze laatste stop voordat we naar het Zuidereiland gaan is Wellington vanwaar ook de boot vertrekt. De oversteek voor ons is 16 december. We’ll keep you posted…

Hans
Wat heerlijk om jullie verhalen te lezen! Ralexed! Andere koek dan werken op zaterdag (zoals ik vandaag heb gedaan) en de eindejaar raterace. geniet er maar met volle teugen van.
Liefs, Karin
ziet er wel allemaal overweldigend mooi uit! Je geniet ook van je "nieuwe" camper neem ik aan? :-)
Ben wel een "beetje" jaloers hoor...
Heel veel plezier en mooi weer toegewenst op jullie vervolg van deze reis!
Wat super om jullie verhalen te lezen, foto's te kijken en jullie te volgen! Geniet ervan. Hier gaat de winter beginnen, ook leuk maar toch anders…..
Groetjes van Feelie
Ach, wij steken de lichtjes van de kerstboom wel aan!
Ook gezellig....................!
Nog heel veel plezier op jullie verdere reis.
Groetjes Ria