Tom & Tess in Maori huisje

11 december 2009 - Rotorua, Nieuw-Zeeland

Tom & Tess in Maori huisje

Deze foto werd gemaakt op 11 december 2009 in Rotorua, Nieuw-Zeeland.

1 Reactie

  1. Anouk:
    11 december 2009
    hahaha, doet me denken aan vroeger; er zijn ook van die brave foto's van m'n broer en mij, hahahaha