Tom & Tess in Maori huisje
11 december 2009 - Rotorua, Nieuw-Zeeland
Deze foto werd gemaakt op 11 december 2009 in Rotorua, Nieuw-Zeeland.
1 Reactie
-
Anouk:11 december 2009hahaha, doet me denken aan vroeger; er zijn ook van die brave foto's van m'n broer en mij, hahahaha
»
